dinsdag 2 juli 2013

De reis naar huis: Deel 4, het slotakkoord

De laatste dag en jullie zullen het moeten doen zonder foto's en alleen nog wat gezemel van mijn kant.

Voor mij was deze vakantie onvergetelijk, omdat het aan de ene kant heel reLext was en aan de andere kant toch best spanning gaf. Ook dat mijn andere hobby in de vorm van een aantal nieuwe recepten ruimschoots aan bod was gekomen, deed mij deugd en ik kijk werkelijk uit naar de volgende keer. Ik acht dan de kans groot, dat ik het motorrijden en het begrip "culinaire rondreis" weer ga combineren.
Hoe ik het trouwens voor elkaar krijg weet ik niet, maar op 100 meter nauwkeurig heb ik precies 4.000 km gereden.
Overigens wil ik de hoogtes nog wel kwijt:




Dan de combinatie van iets bestaands (de strip van Asterix) vond ik heel goed passen in het geheel. En ik vind het werkelijk hartstikke leuk dat het mij ook nog een bijnaam heeft opgeleverd.

Ik hoop dat iedereen net zo genoten heeft als ik en wellicht tot een volgende keer.

Gegroet rare Romeinen!

ObeLex



Geen opmerkingen:

Een reactie posten