donderdag 23 mei 2013

Choices, choices, what choices?

Het maken van de route is nu alleen nog detailwerk, finetunen. Daar kom ik wel uit.
Maar er zijn meer dingen die voorbereid moeten worden, zoals de loop van het verhaal, de juiste ingrediënten, de recepten, etc.. Keuzes, keuzes, keuzes...
Ik kan ook niet alle spullen halen en meenemen, want wees eerlijk: in Bordeaux oesters kopen en die 3 dagen achterop de motor binden gaat niet echt fijn worden.

Uiteraard moeten ook deze keuzes in weloverwogen beslissingen worden omgezet. En het liefste vóór de reis begint!

De loop van de route is iets anders is dan die in het boek. Dat maakt uiteindelijk voor wat en waar ik iets maak niets uit. Ik wil wél het boek zoveel mogelijk volgen, maar niet ten koste van alles.

De loop is bv ook beïnvloed door het tijdstip van reizen en mijn overige wensen. Ik wilde nl. weer eens heel graag de Route des Grand Alpes rijden. En nu is het zo, dat deze in begin juni nog best dicht kunnen zijn. Zaak is om dus zo laat mogelijk daarmee te beginnen. Daarom heb ik de route omgedraaid en reis ik eerst over het vlakke Franse land en besluit eind juni/begin juli in de bergen. Zo is de kans dat alles open is een stuk groter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten